مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به افزایش محسوس مصرف گاز در روزهای سرد سال گفت: در سردترین روز امسال که مصادف با روز جمعه ۲۸ آذرماه بود، میزان مصرف گاز در استان به بیش از ۱۷ میلیون مترمکعب رسید که نسبت به روزهای قبل افزایش حدود ۱۰ درصدی را نشان میدهد.