معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هر ساله با شروع فصل بهار شاهد رویش انواع قارچ ها در طبیعت خواهیم بود که با توجه به تجربیات سنوات قبل عدم توجه به هشدارهای صادره در این خصوص و مصرف قارچ های خود،رو و سمی منجر به بروز مسمومیت های شدید و حتی در موارد شدید مرگ خواهد شد.