20 اردیبهشت 1405 ساعت 23:52:20 | کد : 117015
دستگاه مجهز سنگشکن کلیه در همدان راهاندازی شد
در پی مطالبه جدی مردم و با پیگیریهای صوفی نماینده مردم همدان در مجلس و همت دانشگاه علوم پزشکی همدان، دستگاه مجهز سنگشکن کلیه در همدان نصب و راهاندازی شد.
به گزارش همدان پرس؛ عباس صوفی با اشاره به پیگیریهای مستمر برای تحقق این مطالبه مردمی اظهار کرد: پیش از این، بیماران کلیوی استان برای درمان سنگ کلیه مجبور به سفر به استانهای دیگر بودند که هم هزینههای سنگینی به همراه داشت و هم رنج سفر را برای بیماران دوچندان میکرد.
خوشبختانه با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی همدان، این دستگاه پیشرفته خریداری و نصب شد و امروز شاهد بهرهبرداری از آن هستیم.
با راهاندازی این دستگاه پیشرفته در همدان، ضمن حذف هزینههای سفر و درمان بیماران، شاهد ارتقای سطح خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی مردم استان خواهیم بود.