25 خرداد 1405 ساعت 8:35:16 | کد : 117146
راه اندازی پیشرفته ترین دستگاه سنگشکن و تجهیزات ERCP در همدان
با حضور استاندار همدان پیشرفته ترین دستگاه سنگشکن دولتی و تجهیزات ERCP دانشگاه علوم پزشکی همدان در جهت توسعه خدمات درمانی و مرجعیت پزشکی غرب کشور در بیمارستان شهید بهشتی به بهرهبرداری رسید.
به گزارش همدان پرس؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: این ۲ دستگاه با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان خریداری شده است.
غلامرضا کلوندی افزود: با استفاده از دستگاه ERCP میتوان تومورها و سنگهای داخل مجاری صفراوی را شناسایی و اقدامات درمانی انجام داد.

کلوندی تأکید کرد: ۲۰ تا ۲۵ درصد از مراجعان به مراکز درمانی استان همدان غیربومی و از استانهای مجاور هستند و این استان مرجعیت علمی غرب کشور را دارد