22 اردیبهشت 1405 ساعت 22:05:06 | کد : 117036
ساعات کاری ادارات از شنبه تغییر میکند
سازمان اداری و استخدامی کشور با ابلاغ بخشنامهای به همه دستگاههای اجرایی، ساعات کاری ادارات، بانکها، شهرداریها و نهادهای عمومی را از ۲۶ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور سال جاری از ساعت ۷ تا ۱۳ تعیین کرد.
به گزارش همدان پرس؛ ساعات کاری دستگاههای اجرایی از شنبه ۲۶ اردیبهشت به ۷ تا ۱۳ تغییر کرد.
سازمان اداری و استخدامی کشور با ابلاغ بخشنامهای به همه دستگاههای اجرایی، ساعات کاری ادارات، بانکها، شهرداریها و نهادهای عمومی را از ۲۶ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور سال جاری از ساعت ۷ تا ۱۳ تعیین کرد؛ تصمیمی که با هدف مدیریت مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق کشور اتخاذ شده است.