2 خرداد 1405 ساعت 10:19:31 | کد : 117077
واگذاری اختیارات مدیریت انرژی به استانها کلید خورد
اسماعیل سقاب اصفهانیمعاون رئیسجمهور با انتقاد شدید از ساختار فعلی مصرف انرژی و ناترازی شدید سوخت در کشور، از طرح جدید دولت برای تمرکززدایی و واگذاری مدیریت مصرف بنزین و گاز به استانداریها، شهرداریها و بخش خصوصی خبر داد.
به گزارش همدان پرس؛ وی با تاکید بر اینکه ایران در یک جنگ تمامعیار اقتصادی و زیرساختی قرار دارد، وضعیت فعلی ناترازی را تاوان سالها تصمیمگیری بدون پشتوانه کارشناسی دانست و گفت: تداوم روند فعلی و هدررفت منابع دیگر امکانپذیر نیست و مسوولان باید بین اصلاحات ساختاری یا ادامه این وضعیت فاجعهبار، دست به انتخابی سخت بزنند.