به گزارش همدان پرس؛ سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه، راهاندازی کمپین پویش ملی سرطان را خواستار شد.
جعفر شاهرخی در دومین روز کارگاه روابط عمومی با عنوان "نحوه آشنایی با کمپینهای ارتباطی" با تأکید بر اهمیت نقش جلب مشارکتهای مردمی و بسترسازی و شفافیت دقیق در روابط عمومیها؛ مطالبی در مورد نظریه مدیریتی تافلر با عنوان موج سوم در خصوص تقسیمبندی دورههای تاریخی بشر شامل عصر کشاورزی، عصر صنعتی و عصر فناوری و اطلاعات، موج چهارم را عصر مجازی دانست که انسانها را در خود غرق کرده است و میتواند تهدید یا فرصت محسوب میشود.
وی، روابط عمومیهای واحدهای تابعه دانشگاه را مدیران یک رسانه خواند و با اشاره به کسب رتبه روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در خبرگزاری مفدا، از رضایی مسئول روابط عمومی این معاونت قدردانی کرد.
سرپرست روابط عمومی دانشگاه، شناخت گروه هدف را در کمپینهای ارتباطی موضوعی مهم خواند و گفت: رسیدن به اهداف متعالی با کمترین هزینه از اهداف سازمان است و با فرهنگسازی مقاومت در برابر تغییر کاهش مییابد.
وی با اشاره به کمپین پیشگیری از سرطان کولورکتال ابراز امیدواری کرد که در قالب تشکیل کمپینهایی اقدامات پیشگیرانه در زمینه پیشگیری از سرطان، برگزاری باشکوه برنامههای دهه فجر، کاهش تصادفات جادهای در نوروز و... انجام شود.
شاهرخی با تأکید بر اینکه ماهیت روابط عمومی بسیار قدرتمند است، گفت: روابط عمومی، آبروی سازمان و بسیار تأثیرگذار است و در واقع، ایجادکننده تصویر سازمانی است.
وی، تعامل سازنده با رسانهها را موضوعی مهم عنوان کرد و به بیان مثالهایی از اقدامات روابط عمومی ستاد دانشگاه در استفاده از خلاقیت برای تبدیل تهدیدها به فرصت پرداخت و افزود: رسانه، قویترین ابزار روابط عمومیها است که استفاده از آن به توانمندی روابط عمومیها بستگی دارد.
سرپرست روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه روابط عمومیها مشاوران مدیران هستند، اظهار کرد: مدیران روابط عمومی با ارائه مشاورههای مناسب در تصمیمات سازمان موثر هستند.