حلول سال 1403 هجری شمسی بر شما مبارک
 
 درباره ما | تماس با ما | تعرفه آگهی | شناسنامه | پیوندها | خبرنامه | آرشیو | نظرسنجی | ارسال مطالب | RSS
 
 صفحه نخست | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | شهر و شورا
کد مطلب:  10923تاریخ انتشار:  28 دی 1395 - 13:56
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
اخبار ویژه » صفحه نخست
تاکید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

 کمپین پویش ملی سرطان راه‌اندازی شود

شاهرخی در دومین روز کارگاه روابط عمومی با عنوان "نحوه آشنایی با کمپین‌های ارتباطی" با تأکید بر اهمیت نقش جلب مشارکت‎های مردمی و بسترسازی و شفافیت دقیق در روابط عمومی‎ها؛ مطالبی در مورد نظریه مدیریتی تافلر با عنوان موج سوم در خصوص تقسیم‌بندی دوره‌‏های تاریخی بشر شامل عصر کشاورزی، عصر صنعتی و عصر فناوری و اطلاعات، موج چهارم را عصر مجازی دانست.
به گزارش همدان پرس؛ سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه، راه‌اندازی کمپین پویش ملی سرطان را خواستار شد.

جعفر شاهرخی در دومین روز کارگاه روابط عمومی با عنوان "نحوه آشنایی با کمپین‌های ارتباطی" با تأکید بر اهمیت نقش جلب مشارکت‎های مردمی و بسترسازی و شفافیت دقیق در روابط عمومی‎ها؛ مطالبی در مورد نظریه مدیریتی تافلر با عنوان موج سوم در خصوص تقسیم‌بندی دوره‌‏های تاریخی بشر شامل عصر کشاورزی، عصر صنعتی و عصر فناوری و اطلاعات، موج چهارم را عصر مجازی دانست که انسان‎ها را در خود غرق کرده است و می‌تواند تهدید یا فرصت محسوب می‌شود.

وی، روابط عمومی‌های واحدهای تابعه دانشگاه را مدیران یک رسانه خواند و با اشاره به کسب رتبه روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در خبرگزاری مفدا، از رضایی مسئول روابط عمومی این معاونت قدردانی کرد.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه، شناخت گروه هدف را در کمپین‎های ارتباطی موضوعی مهم خواند و گفت: رسیدن به اهداف متعالی با کمترین هزینه از اهداف سازمان است و با فرهنگسازی مقاومت در برابر تغییر کاهش می‏‌یابد.

وی با اشاره به کمپین پیشگیری از سرطان کولورکتال ابراز امیدواری کرد که در قالب تشکیل کمپین‎هایی اقدامات پیشگیرانه در زمینه پیشگیری از سرطان، برگزاری باشکوه  برنامه‌های دهه فجر، کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز و... انجام شود.

شاهرخی با تأکید بر اینکه ماهیت روابط عمومی بسیار قدرتمند است، گفت: روابط عمومی، آبروی سازمان و بسیار تأثیرگذار است و در واقع، ایجادکننده تصویر سازمانی است.

وی، تعامل سازنده با رسانه‌ها را موضوعی مهم عنوان کرد و به بیان مثال‎هایی از اقدامات روابط عمومی ستاد دانشگاه در استفاده از خلاقیت برای تبدیل تهدیدها به فرصت پرداخت و افزود: رسانه، قوی‌ترین ابزار روابط عمومی‌ها است که استفاده از آن به توانمندی روابط عمومی‌ها بستگی دارد.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه روابط عمومی‌ها مشاوران مدیران هستند، اظهار کرد: مدیران روابط عمومی با ارائه مشاوره‌های مناسب در تصمیمات سازمان موثر هستند.
ایمیل مستقیم:   info@hamedanpress.irشماره پیامک:   500023370000
  برچسب ها: همدان‌پرس

همدان‌پرس

, علوم‌پزشکی

علوم‌پزشکی

نظر شما:
[ لطفاً از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید ]
نام: 
نظر شما: 
*
ایمیل: 
نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
*       
 
 صفحه نخست | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | پیوندها | آرشیو | RSS
همدان پرس؛ رسانه آنلاین با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به همدان پرس است و باز نشر مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
info@hamedanpress.ir