پايگاه خبری همدان پرس، نخستين رسانه آنلاین استان همدان در عرصه اطلاع رسانی
 
 درباره ما | تماس با ما | تعرفه آگهی | شناسنامه | پیوندها | خبرنامه | آرشیو | نظرسنجی | ارسال مطالب | RSS
 
 صفحه نخست | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | شهر و شورا
کد مطلب:  12953تاریخ انتشار:  23 اسفند 1396 - 15:14
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
اخبار ویژه » صفحه نخست
تاکید مدیرکل راهداری استان همدان:

 با مجتمع های خدماتی رفاهی متخلف برخورد می شود/ مجتمع داران مشتری مدار باشند

با مجتمع های خدماتی رفاهی در صورت تخلف و عدم رعایت اصولی مورد توجه مسافران برخورد قانونی می شود | با توجه به ضرورت رعایت اصول و موازین بهداشتی و مذهبی چنانچه مجتمع های خدماتی نسبت به اصلاح موارد تذکر داده شده اقدام نکنند اداره کل نسبت به ارائه مجوز قبل و پس از مجتمع با فاصله کم اقدام خواهد کرد.
به گزارش همدان پرس؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: با مجتمع های خدماتی رفاهی در صورت تخلف و عدم رعایت اصولی مورد توجه مسافران برخورد قانونی می شود.

محمد رودباری در کمیته ویژه نظارت بر عملکرد مجتمع های بین راهی در ارائه خدمات نوروزی به مسافران نوروزی اظهار داشت: با توجه به مقوله مشتری مداری و نظر به اینکه در هر سفر توقف و استراحت لازم است بهترین کار این است که با بازسازی و توجه به زیباسازی، تکمیل و در صورت نیاز بازسازی اماکن، جذب بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به تعدد مجتمع های موجود در محورهای مختلف چنانچه رعایت موارد مورد توجه مسافران در هر مجتمعی نشود ناچار پس از اخطار با تشکیل کمیسیون ماده 22 نسبت به بستن جاده و نصب پرده اقدام به تعطیلی خواهد شد.

رودباری ادامه داد: همچنین با توجه به عدم وجود بخشنامه خاص مبنی بر تعیین فاصله مجتمع ها، این اداره کل سعی داشته در ارائه مجوزها رعایت اصول را انجام دهد تا به لحاظ اقتصادی مجتمع داران متضرر نشوند.

مدیرکل راهداری استان همدان با تأکید بر اینکه عمده مشکل از دیدگاه مسئولان استان تجهیز سرویس های بهداشتی و نمازخانه های مجتمع های بین راهی است، تصریح کرد: با توجه به ضرورت رعایت اصول و موازین بهداشتی و مذهبی چنانچه مجتمع های خدماتی نسبت به اصلاح موارد تذکر داده شده اقدام نکنند اداره کل نسبت به ارائه مجوز قبل و پس از مجتمع با فاصله کم اقدام خواهد کرد.

محمد رودباری با اشاره به اینکه مجتمع های ما باید نمونه باشند، یادآور شد: هم اکنون وضعیت استان همدان از نظر تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی نسبت به کشور مناسب و مطلوب است.

تأکید بر ایجاد رمپ ویژه توانیابان، اتاق مادر و کودک، رعایت موارد بهداشتی، بررسی موارد حقوقی در زمینه تغییر کاربری، نقل و انتقال و تمدید پروانه بهره برداری از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است، در استان همدان 27 مجتمع خدماتی رفاهی مشغول به فعالیت هستند.

ایمیل مستقیم:   info@hamedanpress.irشماره پیامک:   500023370000
  برچسب ها: همدان‌پرس

همدان‌پرس

, راهداری

راهداری

, مجتمع‌های‌

مجتمع‌های‌

, بین‌راهی

بین‌راهی

نظر شما:
[ لطفاً از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید ]
نام: 
نظر شما: 
*
ایمیل: 
نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
*       
 
 صفحه نخست | فرهنگ | مجلس | ورزش | حماسه | عکس | پیوندها | آرشیو | RSS
همدان پرس؛ رسانه آنلاین با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به همدان پرس است و باز نشر مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
info@hamedanpress.ir